2009. szeptember 17., csütörtök

Párna készítés egyszerűen-Simple pillow making

Úgy döntöttem leszámolok a tyúktollas kis díszpárnákkal több okból is (allergia, a tisztításuk valamint nehéz súlyuk miatt). Nem szerettem volna a tyúktollak szöszében fulladozni ezért a férjemet megkértem ürítse ki egy nagy nylonba a tyúktollakat a 2-3 éves anginokból. Az anginokat beáztattam fehérítőbe és eltettem.
Az új párnákat új anginokból készítettem szám szerint 7 db-ot.
Az IKEA-ban találtam hozzájuk tömőanyagot, amely 60 fokon mosható. Előnye: ha kilapult teleszívja magát levegővel, és visszanyeri az eredeti formáját.
Az már csak hab a tortán, hogy pillekönnyű párnáim lettek, pedig jól kitömtem mindegyiket. Nem maradt más hátra, mint szép díszpárnahuzatokat készíteni (valamikor), ha kitaláltam a megfelelő mintát a hímzéshez.

I decided to count with the hen feather little cushions from many reasons (allergy, cleaning and their heavy weight). I would not have choked in the fluff of the hen feathers I proposed to my husband clearing the feathers into a big plastic bag because the tickings are only 2-3 year. After I put the tickings into bleach (Vanish) and I put away them.
I made the new pillows from new tickings, exactly 7 pieces. I bought the stuffing substance in IKEA, wich can washable in 60 degree. Advantage is: if the pillows are skulked after easily regains the original form.
It is only some foam on the cake, that I got butterfly tear pillows but I stuffed them very well.  The rest of the work is embroidering some nice cushion covers when I find out the pattern.