2009. szeptember 17., csütörtök

Nadrágok megmentése


Amikor a nagyobbik fiam kicsi volt (1 éves) nem nagyon értettem, mikor más ovis gyerekek anyukái,
beszámoltak arról, hogy bizony a nadrágok súlyan fogyó ruhaneműk. A nagyobbik fiam 6 éves lesz, de nem tudom megmondani 3 év alatt az óvodában és otthon hány nadrágot nyűtt el. Holott minden télen és nyáron bőven ellátom saját kezűleg varrt hosszú- és rövid nadrágokkal.
A fenti 2 nadrág leárazásból való. Sajnos mire hazahoztuk az Intersparból mindkettőnél lebomlott pillanatok alatt a gumiház (talán ezért volt leárazva). 3 hónap használat után (és nemcsak ezek voltak óvodai forgalomban) úgy tönkrement a térdük, hogy megfoltozni sem volt érdemes. Mégis szerettem volna megmenteni őket még egy szezonra legalább. Levágtam combnál a nadrágokat és varrtam hozzá új szárakat. A színek is azért olyanok amilyenek, mert ennél jobbat nem tudtam kihozni a boltban kapható színválasztékból. Szerencsére nem sokat szenvedtem vele, de azért nem1 nap alatt készültek el.