2009. szeptember 22., kedd

Üvegmatrica babák-Window colour babies


                                                                                                                            
Ezeket az aranyos babákat a nagyobbik kisfiam szobájába készítettem üvegmatricából és felragasztottam a szekrényajtókra.
Hozzávalók:
1 db sima felületű genotherma
fekete üvegmatrica kontúrfesték
fehér üvegmatrica festék
testszínű vagy korall színű üvegmatrica festék
sablon, amit saját magunk rajzolunk vagy átrajzolhatod az enyém alapján
Elkészítése: Az üvegmatrica kontúrfestéket sima felületű genothermára nyomtam ki, amit 2 óra száradás után színeztem. 24 óra elteltével még egyszer színeztem újabb réteg színes üvegmatrica festékkel, mivel így szebb és tartósabb lesz. Végül a szemet, szájat és a hajat ismét kontúrfestékkel rajzoltam meg. Száradás után körbevágtam a babák szélén a genothermát, kivágásnál a tetején hagytam egy kis plusz kampószerű részt ebbe lyukat tettem. A lyukba tehetünk szalagot vagy bármilyen díszes zsineget. Így nem kell a matricát közvetlenül felragasztani a felületre, hanem felkasztható, ezáltal bármikor áthelyezhető, tartósabb lesz mivel nem megy tönkre a leszedéskor.