2011. április 28., csütörtök

Halacskás társasjáték 2. és Hello Kittty


Készült még egy horgász játék ajándékba (szerencsére sokkal gyorsabban, mint az első). Hiába az első darabok mindig lassabban készülnek. Változtattam a halak méretén, kicsit kisebbek, így elbírja egy mágnes. A tengerész stílust jobban tükrözik a csíkos bújtatók, ezeket hol függőlegesen, hol vízszintesen csíkozva varrtam.
A Hello Kittty nem elírás, mivel a családunk nem Kittinek nevezi, hanem a végén ty-nek ejtjük. Ez is ajándék lett egy kislánynak, a tarajos dínóval együtt. 
Szeretek figurákat varrni, de szemeket hímezni már kevésbé. A két szem vagy nem lesz egyforma, vagy nem lesz olyan szép kerek amilyennek elképzeltem így aztán sokszor lebontom, míg elfogadhatónak találom az eredményt. A Kittty pofival megszenvedtem, hiszen ahogy a férjem mondta, ha nem lesz az eredetiével hasonló a szem és az orr, akkor csak varrtam egy cicát és kész. Összesen 3 Kittty készült, a fiaimat sem hagyhattam ki, de a másik kettő pofiját most nincs időm (kedvem) hímezni.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színes halacskákat készítettél! Tetszenek. Gondolom a megajándékozottaknál is sikert aratott.

    VálaszTörlés