2011. április 16., szombat

Ajándékok-Presents

   
 
Ezeket az organza virágokat küldtem meglepinek a kedves blogolvasóimnak. Már mindannyian kézhez kapták a postával, ezért merem megmutatni. A nyaklánc és a karkötő egy tüneményes 7 éves kislánynak készült a születésnapjára, eredetileg mást szántam neki, de a kisfiam kikotyogta, így változott a terv, és az utolsó pillanatban fűztem meg. Szeretem ezt az apró kis mintát, középrózsaszín és gyöngyházfényű gyöngyökből áll, ami a képen nem látszik.

6 megjegyzés:

  1. csodaszépek :)
    kár hogy lemaradtam róluk :)

    VálaszTörlés
  2. Szép az ajándék a kislánynak:D Az organzavirágnak pedig én is örülhetek - köszönöm :D

    VálaszTörlés
  3. Mi is örülünk, köööösziii! :)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen leányok és köszi. GhostGirl vedd fel velem személyesen mailban a kapcsolatot és megvitatjuk a virágos témát, hogy teljesüljön a te vágyad is. : )

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen az ajándékot, és az Alapítvány nevében is köszönöm.
    A felajánlást feltesszük a blogra.
    Marianna

    VálaszTörlés
  6. szia :)
    írtam e-mailt de nem válaszoltál :(nem kaptad meg?
    (ha esetleg nem,az email címem: darkangel13kukaccitromailponthu)

    VálaszTörlés