2012. július 17., kedd

Piros-fehér pöttyös álom és én imádom!-Red and white spotted and I love it!







Folyamatosan varrok, de a blog közelébe már ritkábban jutok mostanában. 
Foltvarázsló csoportunk táborában ennek a piros-fehér pöttyös táskának az elkészítését osztottam meg  kedves vendégeinkkel. (Sajnos semmit sem tudtam varrni a táborunkban).
Nagyon szeretem ezt a táskát, igazi könnyű nőies és nyárias táska. Minden elfér benne, amit útközben vásárolunk, magunkkal viszünk a gyerekeinknek, vagy a barátnőinkhez viszünk egy kis beszélgetésre. Élek halok a pöttyös dolgokért, így nálam ez a minta abszolút nyerő. Gyakorlott varrók pillanatok alatt megvarrhatják. 
Készültek még állatkák is, amik testrészein időközben változtatások történtek, ezért későbbre marad a végleges befejezésük.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!
    Hasonlókat szeretnék én is készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Aranka!
    A tábor szuper volt, ezen kívül a pöttyös táska is. Egy gond van vele, mivel elég szoros volt a vasárnap délelőtt, és nem kaptunk róla leírást a röpke bemutatón sem tudtam megjegyezni, hogyan kell csinálni, így sajnos nem tudom. Szeretném ha pótolva lenne a leírás és e-mailba jó lenne megkapni. Az apró figurákról meg leírásom van és sablonom nincs. Köszönöm a pótlást Sajnos nem találtam e-mail cimed. üdv. Marika

    VálaszTörlés
  3. Kedves Aranka!
    Én is kedvet kapnék az elkészítéséhez, mert a táborban élőben láttam és nagyon szuper. Sajnos megjegyezni az idő rövidsége miatt a röpke bemutatón nem tudtam, leírást viszont nem kaptunk róla. Az apró figurák leírásához viszont fénymásolt sablon nem volt. A blogos oldaladra tegnap irt bejegyzésem nem jelent meg ezért újra próbálom.
    Üdv. Marika

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszett a táska, nagyon egyszerű megvarrni is. Leírás is van róla. A csoportvezetőmmel megbeszéltük és a táborban is elhangzott, hogy ő fogja szétküldi a résztvevőknek. Egyedül a masniról nincs leírás, amit egyszerűsége miatt bemutattam a táborban, ennek leírása csak bonyolítaná a dolgot.
    A figurák szabásmintája végig ott volt velem a 3 nap alatt és sokan lerajzolták, a Zita is. Kérdd el tőle mert, ha lefotózom a mérete nem lesz ugyanaz.
    Sajnos jelenleg vonalzót próbálok keresni, ezzel vagyok elfoglalva, mert a táborban az enyém eltűnt. Szombat este otthagytam az asztalomnál és vasárnapra már nem volt meg. Új volt akárcsak a vágólapom, amit össze-vissza vágdosott valaki miután elmentem. Üdvözlettel A

    VálaszTörlés
  5. Kedves Marika!
    Természetesen kirakhatom ide a blogra a figurák szabásmintájának képét és majd kicsinyíted a neked megfelelő méretre.
    A blogomba írt megjegyzések a moderálásom után jelennek meg.
    Üdv
    A

    VálaszTörlés