2012. július 30., hétfő

Sutacicától díjat kaptam

Köszönöm a díjat. Nem tudom mivel szolgáltam rá a díjra, hiszen idő híján keveset blogolok mostanában. Választanom kell, hogy a gép előtt ülök és minden más várat magára vagy a teendőimet végzem. A másik dolog nyár van és ki kell élvezni, jövünk-megyünk a fiúkkal, amit nagyon élveznek. Szombaton egy gyönyörű esküvőn voltunk és boldogan osztoztam az ifjú pár örömében.

A díjjal járó feladatok:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
3. 11 kérdést fel kell tenni a jelölteknek.
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
5. Nincs visszaadás vagy jelölés.

Pár dolog magamról:
1. Kedvenc könyveim: Jelenleg Lengyel Györgyi Kalocsai virágok  és más hímzéssel foglalkozó könyvek vagy egyéb varrással kapcsolatos könyveket gyűjtök. Szívesen olvasok Graham Greent, Kenguru és Pingvin sorozat könyveket, a hangulatomtól függ mikor mit olvasok. A krimiket már nem szeretem. 
2. Legszebb dolog az életemben: Ha tárgyakra gondolunk akkor a gyerekkori varrógépem. Ha személyekre, akkor nekem is a családom, a férjem és a két energia bomba kisfiam, akik szépek, eszesek és elevenek. 
3. Alapjában véve elégedett vagyok az életemmel, ahol most élek nagyon nyugodt, tiszta és csendes, környék. Szívesen élnék viszont más városban, ahol szép régi városrészek között sétálhatnék, mint pl. Veszprém, Székesfehérvár, Győr,  Szombathely stb. Viszont ide Tatabányára születtem és ide mindig visszahúz a szívem. 
4. Sok minden szerettem volna lenni gyerekkoromban: Alsó tagozatban: pedagógus. Felső tagozatban: régész vagy restaurátor, talán az utóbbi miatt újítok fel mindig bútorokat. 
5. Gyermekkorom legszebb ajándéka egy sűrű sárga fonal hajú, zöld overálos rongybaba volt piros műbőr cipővel. 3 hónapig vágyakoztam rá és majdnem mindennap megnéztem a kirakatban. Anyukám megnyugtatott megveszem neked, de türelmesnek kell lenned, és soha nem könyörögtem érte, csak csendben megnéztem. Érdekes ma már a vágyakozásra jobban emlékszem mint magára a pillanatra, amikor végre a kezembe foghattam. 
6. Szeretem a színeket főleg a kék minden árnyalatát, de a fehéret pirossal, a feketét fehérrel, a kéket sárgával, a zöldet kékkel, fiatalabb koromban sok piros ruhám volt. Nem szeretem és nem áll jól nekem a sötétzöld és a barackszín, valamint a ciklámen és egyéb rikító színek. Varráskor magamnak nagyon nehezen találom ki, mit, milyen színből varrjak meg. 
7. Imádom a nyarat. Télen egy kicsit mindig meghalok, mert korán sötétedik és minden kopár. Számomra a nyár az üdülés, a nagy séták, a sportolás és a csendes esti, séták fagyizások ideje. 
8. Sok mindent szeretek csinálni, egész hosszú listáim vannak a megvalósítandó dolgaimról és terveimről. Jelenleg a varrás az a terület, ahol még nagyon sok tudnivalót kell elsajátítanom. Viszont egy-egy új technika felfedezése és az ötletek kiaknázása mindig nagyobb kihívás számomra egy dolog megvalósításánál. Ha rábukkanok egy új technikára jár az agyam vajon mi lehetne még belőle. 
9. Szeretek utazni, új országokat, szokásokat, más tájakat és ételeket megismerni. Imádom a múzeumokat, képtárakat a különböző festményeket, meglepő néha, hogy kis városokban milyen gyönyörűségekre bukkanhatunk. Az utazások légkörét adják vissza számomra a képeslapok, amelyeket jártamban-keltemben beszerzek. Ha rosszul érzem magam ezeket nézegetem és elmúlik minden bajom. 
10. Gyűjtögető típus vagyok mivel sok hobbim van ezért folyton selejtezek és pakolok, rámolok mi az ami kell, és mi az ami feleslegessé vált. Soha nem ülök tétlenül, még a kocsiban is rózsát hajtogatok, varrok vagy írom a teendőim. 
11. Újrahasznosítok a házban keletkező hulladékokból, nem vásárolok, hypot, vízkőoldót. Domestost és ennek a fehérítőjét viszont igen. A gyerekek kinőtt ruháiból is sok minden készül. Összességében azt gondolom nem lehet könnyű olyan emberrel élni, aki állandóan szétszedi a házat és mindig bütyköl, de szerencsére a férjem már hozzászokott. 

Sutacica kérdéseire a válasz: 
Mi késztetett arra, hogy blogot írjak: szerettem volna megosztani a tapasztalataimat másokkal. Én is szívesen olvasom másokét és szeretek tanulni belőle. 
Legszebb élményem: Moher sziklái Írországban.
Első munkám: mechanikai műszerész. 
Édes vagy sós: ha sütemény akkor sós. 
Tv vagy rádió: Tv.
Kedvenc illatom: levendula. 
Mi lennél ha újra kezdhetnéd: restaurátor.
Álmaim országa: Írország. 
Hideg vagy meleg: meleg. 

Kérdéseim:
1. Milyen pluszt hozott az életedbe az alkotás?
2. Szívesen megosztod-e másokkal akár negatív, akár pozitív tapasztalataidat a blogodon?
3. Egészség vagy pénz?
4. Legszebb élményed?
5. Mi lennél, ha újrakezdhetnéd vagy újrakezdenéd-e az életed?
6. Ki lennél, ha újra kezdhetnéd?
7. Álmaid országa vagy lakhelye?
8. Legszebb családi élményed?
9. Legszebb ajándékod?
10. Kedvenc virágod?
11. Kedvenc állatod?

Akiknek tovább adom:
http://xlliann.blogspot.hu/
.judd25-keresztszemes.blogspothu
http://anyecs.blogspot.hu/
http://scrappari.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése