2011. december 10., szombat

Textil karácsonyi képeslap-Textile Christmas Card




Varrótársamnak készítettem karácsonyra ezt a képeslapot még kedden megkapta és nagyon örült neki a piros lábbelikkel együtt. Ezt az ötletet és régóta szerettem volna megvalósítani. Szép meglepetéseket kaptam attól a csoporttársamtól aki az én nevemet húzta ki. Lefotózom és megmutatom.
Kellemes karácsonyi készülődést kívánok minden kedves blogtársamnak aki erre jár: Erika, Vera, Jutka, 1 napos blog, Batorba, Évi, Gabó, Tipikos, Szilabi, Amy, Csilla, Bogi és Kreatívkodások.
I made this postcard to my sewing mates I gave it to her on Tuesday and fortunately she was very happy with it. I have been trying to create for a long time. I also got present from my other sewing mates I will show you after picture taking. 

4 megjegyzés:

  1. Én láttam élőben is,nagyon jó:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagymamis! Neharagudj véletlenül majdnem eltüntettem a bejegyzésed.
    Aranka nem csodálom, hogy örültek a képeslapnak és a lábbeliknek, hiszen mindegyik gyönyörű! Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen képeslapnak, karácsonyfa dísznek sokkal nagyobb az értéke, mint a boltban vásároltnak.....hiszen amíg készítetted........a megajándékozottra gondoltál.....benne van a karácsony üzenete.....a szeretet.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek. Igen Erika teljesen igazad van, amíg készítettem végig a megajándékozottra gondoltam. Régen örültem így valaminek mint, mikor kész lettem vele.

    VálaszTörlés