2011. december 31., szombat

Szilveszteri vacsora/ebéd és Karácsonyfadíszek




Ezzel az étellel kívánok minden kedves blogtársamnak és olvasómnak Boldog Új évet.
Pár éve szilveszterre mindig Pácolt oldalast készítek, nem írom le újra a receptjét, előrébb megtalálható íme a linkje: szilveszteri étel. Nagyon szeretjük, mert gazdag ízvilágú étel.
Tegnap látogatóban voltunk a férjem rokonainál. Álltam az ajtóban, a 88 éves Juci néni elénk jött a botjára támaszkodva és megszólított: "Arikám olyan csendben vagy! Úgy szólított meg mosolygós hangján,  mint régen a nagyanyám, ezzel máris otthon éreztem magam. Szörnyen sajnáltam, hogy a hirtelen elhatározott látogatóra nem tudtam alaposabban felkészülni saját készítésű ajándékokkal. Ha valakik ők igazán megbecsülik a saját gyártású ajándékokat. Nem vittem el a fényképezőgépem, lefotózni a hihetetlen szépségű kézzel hímzett karácsonyi terítő sorozatukat (nagy terítő, közepes, kicsi, kerek, ovális és négyzetes), amit nagyon sajnálok. Először próbálkoztam mézeskalács utánzatú és quilt karácsonyfadísz készítéssel, nagyon ügyeltem a szépségükre, hiszen nagyon kedves embereknek készült, akik tényleg értékelték a munkámat és rögtön feltették a fára. Kaptak még 2 db gyöngyös díszt, amit már régebben megmutattam nektek. A mézeskalács utánzatú díszek közepét göböli csomóval dekoráltam. Próbáljátok ki Ti is a quilt fenyőfadísz varrást 2 különböző anyagot összevarrunk, majd valamilyen zsinórt vagy szalagot varrjunk a közepére ezután félbehajtjuk az anyagot, majd felrajzoljuk a szívet középre. Nekem az első darab kicsit elcsúszott, de a második már sikerült. Nem sokkal nagyobbak a díszeim a gyufásdoboznál, így passzolnak a gyári díszekhez is (az előzőek szintén ebben a méretben készültek).  

5 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Új Évet kívánok! :)))
    Amy

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új Évet kivánok!

    Szépek ezek a szívek!

    VálaszTörlés
  3. Szépek a karácsonyi díszeid.......a szilveszteri étel......hát éhes lettem......
    Boldog Új Évet kívánok szeretettel! Erika

    VálaszTörlés
  4. Az egyik legjobb dolog ebben az évben az volt, hogy megismerhettelek és olvashatom az írásaidat! Kívánok Neked és Családodnak sikeres, egészséges, boldog új esztendőt és sok olvasót! ;)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az új évi jó kívánságaitokat és a dicséretet. Köszönöm Szilabi, hogy a barátnőm vagy. Örülök a többi blogtársamnak, akiket az idén ismerhettem, meg a modern technika révén. Remélem egyre több blogbarátom lesz.

    VálaszTörlés