2014. március 14., péntek

Angry birds red and black

Angry bird red.
Rednek farktolla is van.
Angry bird black.
Blacknek a farktoll csak ráadás, eredetileg nincs.

A fiacskáim január közepén a Tescos őrületnek köszönhetően beleszerettek az Angry Birds figurákba, idejét nem tudom mikor rajongtak ennyire valamiért. Viszont 30 matrica + megvenni a termékeket, nemolcsó mulatság ezért megígértem, hogy megvarrom nekik az áhított madárkákat. Ekkor még nem sejtettem a két fiú két különböző madárért rajong. Könnyebb volt az elkészítésük mint gondoltam, kivéve a szemek és a csőr elkészítése, Ezen áll vagy bukik a dolog és itt lehet elrontani. Nem törekedtem teljesen az eredeti lemásolására, hiszen azok sem minden képen egyformák. Az elkészült figurákat nagy becsben tartják a fiúk, velük alszanak. Az  interneten keringő szabásminták imitt-amott átalakításra szorulnak.

2 megjegyzés:

  1. Helyesek lettek nagyon...nálunk a suliban is nagyon népszerűek. Lehet, hogy én is készítek az unokáknak. Lehet jövök majd szakmai tanácsért.
    Szép tavaszi hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika! Csak nyugodtan kérdezz, persze ettől még az első darab elkészítése nem lesz egyszerű, mint általában : ) Tényleg jó lenne már ha visszatérne a tavasz a kinti munkákhoz. Jó munkát kívánok az Angry birdökhöz.

    VálaszTörlés