2012. április 23., hétfő

Apró macók-Tiny bears



Ez a maci hiányt pótol. Ákosnak ellopták a cuki apró elefántját az iskolában, amire annyira vigyázott még ki sem szedte a celofánból, nem sokáig örülhetett neki, kb. 2-3 órát, mert iskolába indulás előtt bontotta ki a Kinder tojást, a hozzátartozó csokit délután ette meg. Nem kívánom kommentálni, de Ákos tudta kivette el, viszont nem szólt a tanárnéninek, mondván úgyis azt mondja oldják meg, ő nem tud mit tenni. 
A szabásmintát még tavaly rajzoltam, ideje volt kipróbálni milyen lesz összevarrva. Esti lefekvés előtt állítottam össze a fiacskáimnak. Alig várták, hogy készen legyek. Később mikor benéztem a szobájukba alszanak-e mindketten a kezükben szorongatták a macókat. A gyermeki boldogság és mosoly semmihez sem fogható csodás érzés. A méretéből látszik nagyon kevés plüss anyag kellett hozzá. 

4 megjegyzés:

  1. Bosszantó az iskolai lopás és a tanárnő érdektelensége.
    Viszont a hiánypótló apró macik jól sikerültek Ákos markában is elfér. Ügyes és türelmes vagy.

    VálaszTörlés
  2. Szomorú történet! :( De a macik nagyon édesek! ;)

    VálaszTörlés
  3. Most végre sikerül válaszolnom. Köszönöm Jutka, gondolom nem vagyok vele egyedül, de néha nem értem a pedagógusokat, tudom nekik sem könnyű de és ott van az a de...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Szilabi! Azóta megajándékoztam vele egy kislányt is amint meglátta fülig szaladt a szája és nagyon megköszönte, másnap elmondta ő is a macóval aludt.

    VálaszTörlés