2012. február 14., kedd

Gyertek játszani a rózsákért-Come to play for the roses

                                          

Már az előző bejegyzésemben is meginvitáltalak titeket a játékomra, de valószínűleg elkerülte a figyelmetek a hosszú bejegyzésben. A lényeg a lefotózott rózsák a nyeremény, készíthetek még sárgát és rózsaszínt is, ha ezek a színek nem tetszenek. E hét vasárnap 20 órakor ér véget a játék és utána sorsolok. A játék feltételei: regisztrált blogolvasóm legyél és tedd közzé a játékom blogodban. 

11 megjegyzés:

  1. Itt vagyok! :DD
    Ezek a rózsák nagyon jók, különösen jól mutatnának a Tilda angyalaimon! :DD

    VálaszTörlés
  2. Jöttem játszani:) Nekem pont tetszenek ezek a színek:)Este kiteszlek a blogomba:)

    VálaszTörlés
  3. Jövök én is, nagyon köszönöm! :)
    Rózsaszín is? Meg sárga? Imádnám mind és már tudom is hova tennék belőlük. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi az invitálást, jó, hogy írtál, mert amúgy mostanában igen kevés blogot olvasok. Köszi! Kiraklak a blogomba is :)

    VálaszTörlés
  5. Én is itt vagyok! Már az előző bejegyzésednél kitettem a blogomra. Nekem mindegyik bejön!

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék jelentkezni! :) Szépek a virágok!
    Kittetem:
    http://ggfaekszer.blogspot.com/p/jatek-felhivasok.html

    VálaszTörlés
  7. Kedves Csillag! Sajnos a játék több mint 1 hete lezárult, és a nyertesek mostanra kézhez kapták a nyereményeiket. Üdvözlettel

    VálaszTörlés