2011. november 18., péntek

Google Chrome

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de amióta a blogban google chrome-t kell használni minden sokkal bonyolultabb lett. Hiába ezen fut a gép, sokszor nem tudok még a saját blogomba sem belépni, nemhogy a Ti blogjaitokhoz hozzászólni. Kínszenvedés, akár a blogjaitokat is megnézni, sokszor azt írja nem tudja megjeleníteni a weblapot. Most is fél órája próbáltam belépni. Így türelmetek kérem, hogy ne csak az alkotásaitokat lássam hanem "juszt is hozzá tudjak szólni" Üdvözöllek kedves névrokonom Ari, a blogomban. 

3 megjegyzés:

  1. Nekem nincs semmi gondom a "crhommal" már legalább egy éve használom és minden rendben vele.

    VálaszTörlés
  2. Valami biztosan úgy van beállítva, ahogyan nem kéne. Én szeretem a Chrome-ot, minden jól működik.

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, csak mi lehet az a valami, a blog által felajánlott chrome-t töltöttem le, azon kívül semmit nem állítottam rajta.

    VálaszTörlés