2011. november 12., szombat

Dupla jojók és melíros rózsák-Double yo-yos and highlighted roses

 
  
    

A most elkészült dolgok is régóta motoszokáltak a fejemben, pl. a jojó egyik oldala szép ráncos és virág mintát ad, de a másik oldala...  Ezért karácsonyfadíszekhez miért lehetne dupla jojót használni? Szépen mutat mindkét oldala, ezért bárhogy felakasztható a fára. Könnyű, nem foszlós anyagból érdemes öltögetni. Középre viszont, a jojó sima oldalát tettem kívülre. Szerintem elkészítés szempontjából ez a leggyorsabb karácsonyfadísz.
A kétszínű rózsák megvalósításának gondolata kicsivel később született meg, mint a hajtogatásuk megtanulása. Ezzel az ötlettel szebbnél-szebb rózsákat látok lelki szemeim előtt, már "csak" a kivitelezés várat magára. Az egyszínű rózsák ezúttal világosszürkék.
A cukorpálcák valamivel nagyobbak lettek az előzőeknél.

5 megjegyzés:

  1. Jojókat először gyöngyösnek gondoltam, érdekes anyagból vannak.
    A hajtogatott rózsák még mindig nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a rózsák a kedvenceim, de a karácsonyfán a jojók is biztos tök jól néznek majd ki!

    VálaszTörlés
  3. Mutatósak lettek a rózsák. Ilyen megoldást még nemis láttam ezzel a csíkozással.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a hozzászólásaitokat. Egyet kell értenem veletek, nekem is a rózsák tetszenek inkább, végre saját készítésű dekorációval díszíthetem ruháimat és a kiegészítőmet. Ajándéknak is kiváló, eddig minden megajándékozott örömmel hordja.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a rózsák, a cukorpálcák pedig fantasztikusak. A karácsonyfán imádnivalóak lesznek:)

    VálaszTörlés