2010. április 14., szerda

Koszorúk tengerész stílusban-Wreaths in sea style



A tengerész stílus sosem hagyott hidegen. Valami fiúsat és aranyosat szerettem volna a fiaim szobájába, ami egyben utal a várva-várt nyárra is. Addig ügyeskedtem, míg elrejtettem a koszorúcsövek összevarrását, nem is kell rá masni. A piros zsinór sincs az anyaghoz varrva mégis a helyén marad. A füles gombokat egyenesen imádom, mivel a fehér vasmacska kiszedhető a kormánykerékből. A kék vasmacskák varrásával megszenvedtem, amint kifordítottam foszlani kezdtek, de ekkor jött a láthatatlan varrás és megmentette őket.

I like sea style. I wanted something cute to my son's room which is remind us to the summer. I hide the pipes matching, so i don't need ribbon on the wreath. I didn't sew the red cord on the pipes and it doesn't move away. I'm fond of the red buttons and I can take out of the white anchor. I suffered from sewing the blue anchor when I turned outside down the material started fraying but I rescue it with the blind stitch.
láthatatlan öltés = blind stitch
http://www.youtube.com/watch?v=C4lsh3mZ4jU&feature=player_embedded

7 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,szeretem a tengerész stílust.Olyan tiszta...egyszerű, szép.
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Jaj te! Te tényleg szereted ezeket a kis koszorúkat tömni!!:-))) Nagyon klassz lett!!! ÉS lekötelezetted lettem, amiért a Video linkjét felraktad. Most megnéztem és legközelebb így csinálom a láthatatlan öltést. Ezt eddig nem tudtam...csak kísérletezgettem...:-)) Köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes vagy! Tényleg fiús és nagyon profin megcsináltad, hogy nem látni az összevarrást! A füles gomb, nem tudom mit takar, de jópofa!!! Gratulálok az ötlethez, kivitelezéshez egyaránt! Nagyon figyelmes kis anyuka vagy..:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok, a dícsérő szavakat.
    Kedves Bemka! A gyerekeimet is szeretem tengerész stílusú ruhákba öltöztetni, főleg nyáron. Engem a babáid mindig elvarázsolnak.

    Kedves Batorba! Nem vagy a lekötelezettem, mert olyan jó elmerülni a picasa albumodban, amit voltál olyan kedves megosztani velünk. Annyira szeretek koszorút készíteni, hogy nem zavar a töméssel való bíbelődés.

    Kedves Ildi! Örülök, hogy Te is fiúsnak látod, ez volt a fő célom. A füles gomb annyit jelent, hogy 2 lyuk helyett hátul, a gombbol karika, vagy ovális forma,amibe a cérnát varrjuk.

    VálaszTörlés
  5. Hogy te milyen udvarias vagy....:*-))) Mindenkit külön megszólitasz!:-))))
    Azóta amúgy szereztem és cseréltem egy jó pár varrós könyvet...Nem is tudom...hogyan osszam meg a többiekkel. Assssssszem létrehozok még egy Picasa albumot...vagy kettőt! Onnan aztán lehet - ne válogatni.:-))))

    VálaszTörlés
  6. Jaj de ötletesek!!!! Az én kisfiam is oda lenne érte! :) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés