2010. március 13., szombat

Tilda lovacska-Tilda horse


















Jókorára felnagyítottam a szabásmintát. A fehér termo lovacska méretei: 45 cm magas és 35 cm széles.  Egy kisgyerek számára még épp szerethető nagyságú. A paci rajongó Fanni unokatesó névnapjára készült ajándékba. A lábai mozgathatók a gombok révén. A sörényét nem volt egyszerű bevarrni, még most is fáj a mutató ujjam. Amúgy meglepődtem milyen gyorsan elkészültem az első állatka munkámmal. Még kap egy piros organza masnit a nyakába. Remélem holnap a leendő kisgazdival készíthetek egy közös fotót.

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a lovacska, én is rajongok már érte!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Milyen édes lett! Szuperul kivitelezted! Biztos örül neki az aprajanép! :o)

    VálaszTörlés
  4. Nehéz lesz átadni az ünnepeltnek, mert Áron manó ezzel szaladgál és mondja jó(ló). Készítenem kell neki is.

    VálaszTörlés
  5. NAGYON szép! Jöttem hozzád olvasónak ilyen szép munkák láttán.
    Üdv, Anna.

    VálaszTörlés
  6. Szia Anna! Üdvözöllek a blogomban. Te sem úszod meg, hogy körülnézzek nálad. : )

    VálaszTörlés