2010. március 12., péntek

Egy kis ízelítő az újrahasznosításból







    



Nem tudom Szeguszon kívül mennyire érdekelt titeket az újrahasznosítható ruhák bejegyzése. Hiába nekem mindig jár az agyam valamin, miből mit lehet készíteni. Hirtelen eszembe jutott, hogy hol tárolom azt a pár átalakított darabot, ami megmaradt. 
A kockás hosszúnadrágot saját kezűleg varrtam, ebben tanult motorozni Ákos kisfiam. Ugyanilyen kockás kistáskák is készültek, ez kismamaruha volt. Kimosáskor harmonikaszerűre összeugrik az anyag (nem tudom a nevét).
A másik egy krémszínű kismamaruha volt, amit kevés Domestos fehérítőbe áztattam 1,5 napra és szép fehér lett belőle. Szintén sk varrtam 2 játszó rövidnagrágot ebből a vastag pamut anyagból.
A lila és a kék kising blúz volt, amiket már nem hordtam az egyikre fehérítő cseppent a másikat kihíztam. Nagyon finom anyagból van mindkettő, amik tökéletesen megfelelnek az érzékenybőrű kisfiamnak.
A krémszínű kising a sógorom egyik ingje volt. Mindegyik kisinget varrónő varrta, de kérésemre a blúzok eredeti fazonját nem változtatta meg, és mégis ing jellegűek lettek (szerintem).
Ha valamit sajnálsz kidobni az azt jelenti készülhetnek belőle még jó dolgok.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Nálam is sorakoznak a régi ruhák, várják sorsukat. Nekem nincs varrógépem, így csak kézzel dolgozgatok. :)) De ötleteim egyre szaporodnak. Hála neked is! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szegusz! ötleteim listája szépen gyűlik nekem is. Jó lenne, ha egy nap legalább 30 órából állna. : )

    VálaszTörlés