2013. május 12., vasárnap

Opel családi nap női szemmel



Tegnap ismét az Opel családi napon jártunk. A fiúkák nagyon élvezik a zsongást a sok programot. Itthon még esett az eső mikor elindultunk. Bicske után már száraz úton gurult az autó. 
Fóton megnéztük a templomot, gyönyörű festett fakazettás mennyezettel, szobrokkal, ahol éppen keresztelő volt, így fényképezés helyett képeslapokat vettem. 
Hátul a templom kertben bolha piac is volt, amit játékkal kötöttünk egybe. 
Az Opel napra később értünk ki mint szoktunk, lemaradtunk az Irigy hónaljmirigyről, viszont az esti Tankcsapdáról nem, ahol mindig jó a hangulat és több generáció csápol együtt, a legkisebbektől, 2-3 évestől a legidősebbekig. A kicsik apu és anyu öléből a színpadtól és hangszóróktól távolabb élvezik a zenét. Ettünk, ittunk, fagyiztunk, mulattunk, vezettünk, játszottunk, műrepülést néztünk, kreatívkodtunk, a kötéllecsúszást én és Ákos kihagytuk, apa és Áron bátran átért a túloldalra. Megnyertem egy egyensúlyozó versenyt, jutalom az nem volt. Míg itthon nagy zivatar volt addig Mogyoródon sütött a nap. 
Nézegethettünk Opel alkatrészeket, nekem női szemmel az alkatrészekről nyaklánc és karkötő jutott eszembe. Egyéb eszköz híján csomagoló szalagra fűztem fel a nyakláncot és karkötőt. Valamilyen alátétből és fekete bizgentyűből (senki nem tudta a jelenlévők mi ez a fekete apró darab) készült. Az Opel munkatársak körében sikert aratott, az egyik férfi gyorsan fel is vette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése