2012. január 19., csütörtök

Tilda könyvek-Tilda's books










Remélem nem kiabálom el kezdek jobban lenni, és ami még fontosabb állandósuljon is az egészséges állapot. A gyerekeim december közepe óta folyamatosan hozták haza a vírusokat. Amíg ők könnyen és szövődmények nélkül meggyógyultak, addig ez rólam nem mondható el, hiába öregszem. Amikor kicsit jobban voltam alkottam egy keveset, de kész munkát nem mutathatok, sajnos. 
A Tilda könyvekből idegen nyelveken sokkal több létezik, mint amihez hozzáférünk magyarul : ( Talán apránként lefordítják a többit is. Karácsonyra megleptem magam hobbi könyvekkel és a gyűjteményem szépen gyarapodik, ezzel arányosan nő a betervezett munkák száma. Íme a gyűjteményem. ( Nem jutok dűlőre a képek elhelyezésével.) Ha szeretnétek szabásmintát írjatok egy e-mailt. 

7 megjegyzés:

  1. De szép könyveid vannak... Lehet sok szépet alkotni...Gondolom majd mutatod ha kész... Jobbulást...A fiam sosem volt beteg,,, de az unokám... mire kilábaltam volna ő újra nálunk volt mert beteg és a szülök dolgoztak...Ez is elmúlott... már az unokára sem kell vigyázni... hogy repül az idő ...
    Ráadásul mindenki öregszik....
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
  2. Aranka gyógyulj meg mihamarabb!Nagyon jó könyveid vannak....gondolom tele vagy tervekkel... kitaláltad már mit varrsz meg először? Kukkants be hozzám.....találsz nálam valamit!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jobban vagy! Én is betegeskedtem, valószínűleg ezért is nem futottunk össze mostanában a fb-on. :(
    Kívánom, hogy gyógyulj meg teljesen és készíts sok szép dolgot a könyveidből! ;)

    VálaszTörlés
  4. De szép gyűjtemény! Remélem lesz időd és lehetőséged az idén sokat-sokat alkotni!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást neked!
    Jó sok könyved gyűlt össze, már "csak" varrnod kell:)

    VálaszTörlés
  6. De jó neked! Én is szívesen gyűjtögetném ezeket a könyveket, de olyan drágák! :(

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a sok kedves hozzászólásaitokat, amint elolvastam még jobban lettem. Nem szeretném elkiabálni már tényleg jobban vagyok és kezdek visszatérni a régi kerékvágásba, főleg a házimunkák terén, ahol van mit bepótolni.
    Kedves Banász Erika! Nem feltétlenül drágák ezek a könyvek, ha leárazáskor vásároljuk meg.
    Kedves Erika! Annyi minden tetszik, nehéz eldönteni melyik dolgot alkossam meg először. Ákos és Áron majd segít a döntésben.
    Kedves Vera! Mindenképpen megmutatom a kész műveket és ha tetszik nektek is, privát elküldöm a szabásmintát, ha kéritek.
    Köszönöm Petit Ange, próbálok minél több tervet megvalósítani.
    Szép hétvégét kívánok mindenkinek.

    VálaszTörlés