2009. november 17., kedd

H1N1 mizéria 2.



Egy kórházban dolgozó minőségbiztosítási igazgatótól tudom, az ő kórházukban 800 dolgozót oltottak be az új influenza elleni védőoltással 1 hete, és senkinek semmilyen szövődménye sem lett belőle. A védettség kialakulásához 2 hétre van szükség. Az influenzába még senki nem halt bele "csak a szövődményeibe". 19 évesen majdnem megvakultam a kanyaró szövődményében, pedig az csak egy kanyaró volt. Mivel kétgyermekes anyuka vagyok, nekem kell vigyáznom a gyermekeim egészségére, komolyan véve az influenza veszélyt  holnap beadatom magamnak és a gyermekeimnek a védőoltást. Magamnak azért adatom be, mert 16 hónapja szoptatok, így nem számít mennyi vitamint szedek, és hogyan étkezem legyengült a szervezetem. Szerintem ezt a betegséget senki még a tudomány sem ismeri igazán, de ha beoltatjuk magunkat és mégis elkapjuk legalább van esélyünk a szövődmény mentes túlélésre. A magyar egészségügy nem lenne képes megbírkózni egy óriási járvány leküzdésével, hiszen mindenki tudja, és ismeri az ott uralkodó állapotokat. A járvány megakadályozásában legfontosabb az egyén felelősségteljes szerepvállalása, ha beoltatom magam, nekem is jó és védem a környezetem is. Véleményem szerint Magyarországon december közepére fog tetőzni az influenza járvány, utána hamarosan jön a karácsony. Ne bízzunk a szerencsénkben, hogy minket úgyis elkerül(het).

Ma 11.18-án megkapta a család másik 3 tagja is az oltást, (a férjem hétfőn). A gyermek körzeti orvos azt mondta nála 500 gyermekből 1 lázasodott be, egyébként mindenki jól reagált az oltásra. Nálam itt véget ért a H1N1 probléma. Ha kihirdetik a járványveszélyt igyekszünk itthon maradni és az élelmiszerbolton kívül nem megyünk máshová, persze ott és a lépcsőházban is összeszedhetjük még a bacilusokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése