2016. október 18., kedd

Áron melegítő nadrágjának foltja vagy díszítése-Áron's trousers patch or decoration



Mindig ráeszmélek milyen régen blogoltam, pedig folyamatosan alkotok, csak valahogy nem jutok ide. Talán azért felejtem el mert egy időben sok nehézséget okozott a posztolás, elcsúsztak a képek, és végső forma sem azt mutatta mint szerkesztéskor. Tegnap ismét alkottam valamit. 
A kisebbik fiam szereti, ha különböző plusz díszítések kerülnek a ruháira. Nem igazán tudtam mit varrjak erre a nadrágra, viszont valami fiúsat és olyat akartam, aminek biztosan örülne. A múlt héten rakosgattam a gyerekek rajzait és eszembe jutott ez a gyíkocskás rajz, amit még az oviban készített. Az eredeti teljesen sárgára van színezve. Kézzel applikáltam fel a nadrágra, így jó 4 órát varrtam. A nehézséget az apró ujjacskák varrása okozta. A fiacskám nagyon örült neki, megpuszilta gyíkot, mert szerinte annyira aranyos. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése