2013. március 29., péntek

Lencse krém megint viszont másként

Ezúttal a lencsekrémet 20 dkg zeller gumóval főztem meg. Először 6 gerezd fokhagymát és 2 nagy fej vöröshagymát kevés olajon megdinszteltem (az olajat felvizeztem). Kb. 30 dkg lencsét főztem meg. Főzés közben fűszereztem majoránnával, petrezselyemmel, fehér borssal, borsikával és sóval. Melegen (nem forrón) leturmixoltam 2 dl tejföllel és 3 evőkanál mustárral. A zacskós lencse másik felét itthonra készítettem el 2 nap múlva és a foltvarrós fesztiválon, valamint itthon is rövid idő alatt elfogyott, pedig véletlenül kifelejtettem belőle a sárgarépát. Kenhető állagú szendvics krémet kaptam, mert teljesen lepároltam róla a vizet. A zeller gumótól ízletes lesz. A képet megkeresem a gépemen és felteszem a leírás mellé, bár nem nagy kunszt szerintem finomabb, mint ahogy kinéz egy ilyen krém. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése