2011. október 10., hétfő

Karácsonyfadísz jojókból és megint rózsák-Christmas decorations from yoyos and roses again

Anyagfalást folytatok megint, mert túl sok apró maradék anyag foglalja a helyet. Kísérletezem miből lehet(ne) textil karácsonyfadíszeket készíteni, pl. jojókból. Ezen még dolgozom, hogy kicsit másabb legyen az eredmény. A jojók kisfiaim iskolájába és ovijába készültek.
Újabb rózsákat hajtogattam, nagy örömömre az előzőek mind elfogytak, 12 db készült. Viszont elfogyott a szürke alapanyag is.
I use away the little textile because I have a lot of in the house. I'm trying to find out how can  I make textile X-mas decorations, for instance from yoyos. I'm still working on a better result.
I made more 12 pcs roses.

5 megjegyzés:

  1. Aranka a rózsáid mindig elvarázsolnak! A jojós karácsonyfa díszek pedig igazán ötletesek és szépek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Erika. Olyan egyszerű elkészíteni, ha nem laknánk messze szívesen megmutatnám. Mindig kedves bejegyzéseket hagysz nálam, ezért ha felveszed velem privátban a kapcsolatot a többit megbeszéljük.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jól sikerültek a karácsonyfa díszek. Én idén nagyon sokat szeretnék varrni. A jojós díszen én is gondolkozta már. Nem baj, ha hasonló lesz a tiédhez?

    VálaszTörlés
  4. Szia Aranka! Bocsánat a zavarásért, szeretném megkérdezni, hogy a rózsát hogy csinálod, vagy hol találok rá- jojóra - videót,vagy leírást.Én már készítettem régebben levelet is jojó technikával, de elfelejtettem sajnos, és ajándékba adtam,még nem is tudom szétszedni, hogy lássam.Kérlek, ha nem titok, légyszives segítsél. Köszönöm szépen, de hogy leveled megtaláljam, vagy a facén, vagy dioszegigyulane1@gmail.com email cimre írjál! Nagyon köszönöm Minden jót kívánok! Puszi: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!

      Válaszoltam a kérésedre. Baráti üdvözlettel

      Törlés