2011. szeptember 28., szerda

Tanultam

















 


Ezeket a patchwork varrási technikákat tanultam szeptember elején Csákváron. Az egyik csoporttársam a szárnyai alá vett, és különféle foltvarrási technikákat tanultam. Íme a megvarrt és befejezett dolgok. Külön öröm számomra, az hogy nem jöttem haza egyetlen Ufóval sem.
Varrtam egy piros tűpárnát, egy kisebb és nagyobb tyúkot kunyhó technikával, valamint egy steppelt nesszeszert. A steppelést és a rózsahajtogatást is ott tanultam meg. A tábor tanulsága van még bőven mit tanulnom. Nézzétek el nekem: a képek feltevésével mindig gondjaim vannak, előnézetben jónak tűnik a végeredmény már kevésbé.

5 megjegyzés:

  1. Aranka sok szépséget készítettél! Több napos tábor volt? Olyan nagyon jó lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika! Péntek késő délutántól vasárnap délig dolgoztunk. Nagyon jó volt, kissé fáradtan, de feltöltődve értem haza.

    VálaszTörlés
  3. Jó hogy ki tudsz magadnak így pár napot szakitani... El tudom képzelni, hogy feltöltődtél,
    ..Sok sok szépség készült...gratulálok..

    VálaszTörlés
  4. Remélem a fenti munkákkal elindultam a patchwork technikák rejtelmeiben való elmélyedésben. : )

    VálaszTörlés