2010. szeptember 29., szerda

Képek a hajópadlóról

 


   
Végre megtaláltam a fényképezőm letöltő zsinórját, már kezdtem azt hinni, hogy valahol elhagytuk. Ennek örömére gyorsan letöltöttem az összes képet, és kiürítettem a kártyát. Néhány képet készítettem csak a házban folyó munkáról, mivel a meglévő pár képkockát inkább a gyerekeim fotózására használtam fel. Véget értek a szűkös napok annyit fényképezek ezentúl amennyit bírok.
Íme a gyerekek szobája, ahol a hajópadlót fehérre festve újítottam fel. Így utólag átgondolva lehetett volna bármilyen más színű is, pl. világosbarna. A festés végén kétszer lekentem KÖBER selyemfényű  vízzel higítható lakkal. A falat Poli-Farbe Platinummal festették a festők, akik után volt mit javítani és csiszolni aztán újra festeni. Ráadásul a 200 négyzetméterre való festéket kentek fel 50 négyzetméterre.
A hajópadló és a fal között óriási lyukat hagytak, (ez látszik is az első képen az ablak alatt) mondván a takaróléc úgyis elfedi. Nem fedte volna és ezzel plusz 1 hetet kellett eltölteni míg csemperagasztó és kevés rigipsz keverékkel újra tömtem, csiszoltam és végül lefestettem. Ezután kerültek fel a tölgyfa takarólécek, melyek szintén fehér színt kaptak. Nagyon tetszik a sárga (Nárcisz) fal a gyerekszobába igazán vidám lett.

2 megjegyzés: