2011. március 20., vasárnap

Organza virágok-Organza flowers


                               
 Minden porcikám tiltakozott az organza ilyen módon való hasznosítása ellen (én mécses felett égettem körbe a szirmok szélét). Azonban egyre többször gondoltam a szekrényben álló organza anyagokra és a virág motívumra. Ami igaz az igaz, hihetetlenül feldobja az öltözéket, amikor elkészült és rátettem próbaképpen az egyik pulóveremre ez beigazolódott. Ennek örömére készítettem az anyósnak, a sógornőnek és a gyerekeim unokahúgának is, majd kiderül ők mennyire értékelik.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon nőcis darabok lettek!
    Szerintem kell az ember lányának egy pár ütősebb darab amivel különlegesnek érezheti a megjelenését.

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy!
    Nagyon jól mutatnak! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Jutka! Köszönöm. Teljesen egyetértek veled. Jó érzés saját készítésű kiegészítőt viselni.
    Évi köszönöm és örülök, hogy szerinted is sikerült mutatós virágokat égetnem.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Itt vagyok, köszönöm, hogy játszol velem. Emailcímem: pasztormarianna@gmail.com
    3 napig holnaptól képzésen leszek, valószínűleg nem fogok tudni internetezni.

    Addig is van még egy felhívásom:

    Segítsetek, osszátok már meg légyszíves és szavazzatok!EGY PERC ÉS ÖRÖMÖT SZEREZHETSZ A RÁKOS GYEREKEKNEK A KÓRHÁZBAN!
    KÉREK MINDENKIT, HOGY LÁJKOLJA A VODAFONE FELESSÉGVÁLLALÁS OLDALÁN AZ ÖSSZES HOZZÁSZÓLÁSOM (Pásztor Marianna), HOGY MISKOLCRA A GYERMEKONKOLÓGIÁRA KERÜLJÖN A BÓLOGATÓS KUTYA.
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=207562985921943&set=pu.122553474422895&theater

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, GhostGirl. Azért szeretem mert egyszerű elkészíteni és mutatós.

    VálaszTörlés